我算什么,也敢对生活动恻隐之心

A Thousand Years - Christina Perri

       Heartbeats fast
  心跳开始加速 
  Colors and promises
  那些色彩和承诺 
  How to be brave
  如何才能变得勇敢 
  How can I love when I'm afraid to fall
  我担心我即将沦陷,该如何相爱 
  Watching you stand alone
  看着你独自伫立 
  All of my doubt suddenly goes away somehow
  我所有的不确定在某种程度上刹那间全部消失 
  One step closer
  近如咫尺 
  I have died everyday waiting for you
  我在每天等候你的日子里死去 
  Darling don't be afraid I have loved you
  亲爱的不要担心我爱过你 
  For A Thousand Years
  爱过你一千年 
  I'll love you for A Thousand more
  我爱你,比一千年更久远 
  Time stands still
  时光永驻 
  Beauty in all she is
  她的芳华未改 
  I will be brave
  我会变得勇敢 
  I will not let anything take away
  我不会让任何东西被带走 
  What's standing in front of me
  我拥有的所有 
  Every breath
  每一次呼吸 
  Every hour has come to this
  每一个钟点都是为了如此 
  One step closer
  近如咫尺 
  I have died everyday waiting for you
  我在每天等候你的日子里死去 
  Darling don't be afraid I have loved you
  亲爱的不要担心我爱过你 
  For A Thousand Years
  爱过你一千年 
  I'll love you for A Thousand more
  我爱你,比一千年更久远 
  And all along I believed I would find you
  我一直以来都相信,我会找到你 
  Time has brought heart to me
  时光把你的心交给了我 
  I have loved you for A Thousand Years
  我爱过你,像一千年那么久 
  I'll love you for A Thousand more
  我爱你,比一千年更久远 
  One step closer
  近如咫尺 
  One step closer
  近如咫尺 
  I have died everyday waiting for you
  我在每天等候你的日子里死去 
  Darling don't be afraid I have loved you
  亲爱的不要担心我爱过你 
  For A Thousand Years
  爱过你一千年 
  I love you for A Thousand more
  我爱你,比一千年更久远 
  all along I believed I would find you
  我一直以来都相信,我会找到你 
  Time has brought heart to me
  时光把你的心交给了我 
  I have loved you for A Thousand Years
  我爱过你,像一千年那么久 
  I love you for A Thousand more
  我爱你,比一千年更久远

评论
热度(2)

© 逢明 | Powered by LOFTER